Minggu, 01 September 2013

About Us



Welcome LOKER SEJABOTABEK

On the blog I will give you the latest information about JOB VACANCY,COMPANY ADDRESS, and EMAIL ADDRESS COMPANY is in Indonesia for job seekers or for those of you who are looking for the address of a company

I realize there are many flaws in this blog for which I am really expecting your riding ADVICE FEEDBACK advice all. criticisms and suggestions you can send in CONTACT

I really appreciate your criticism and suggestions,

for those who want to install or perform DISCLAIMER ADVERTISING please contact me at Contact

I will strive to always provide the latest information about the job for you,

I say accepted the love for your visiting this blog



Selamat datang di LOKER SEJABOTABEK

Di blog saya akan memberikan informasi terkini tentang LOWONGAN KERJA,ALAMAT PERUSAHAAN serta ALAMAT EMAIL PERUSAHAAN yang ada di indonesia untuk para pencari kerja atau untuk anda yang sedang mencari alamat suatu perusahaan

saya menyadari ada banyak kekurangan dalam blog ini untuk itu saya sangat mengharapkan KRITIK saran SARAN darai anda semua. kritik dan saran dapat anda kirimkan di menu CONTACT
saya sangat menghargai kritik dan saran anda,

bagi yang ingin memasang IKLAN ataupun melakukan DISCLAIMER harap hubungi saya di menu Contact tadi,

saya akan berusaha untuk selalu memberikan informasi terkini tentang lowongan kerja
untuk anda,

saya ucapkan terimah kasih atas kunjungan,

Tidak ada komentar:

Posting Komentar